fredag 26 december 2008

uppe i ottan

somnade såpass tidigt igår,så dt e okej att vakna 7 då.
Somna innan kl.22 igår.
Men jag e förundrad över att klockan e snart 8 och det e becksvart ute ännu.
Sitter å kollar på tv4+ och dt är dr.phil maraton idag,ända tills kl.19 ikväll tror jag...
Helt sjukt ju.
Ska ner på stan idag iaf,får ta å kolla efter små julklappar till sandra å mayas barn..
Tror dt e dom barnen bara,vad jag vet.
Ska höra med Angeliqa sen.
Jag får ringa dig sen idag Maya..
Så vi kan planera lite om söndan.
Ungarna e inne på sitt rum och härjar,helt otroligt att Jörgen lyckas sova i detta,hahhahaa..
Lina om du inte har hemma telefon i gång så e dt bra för mig,för då kan du blogga mer tycker jag,så har jag nåt att göra hela tiden :-)
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och ge barnen frukost,ha det gött allihopa...

pok

Inga kommentarer: