tisdag 23 december 2008

jaha???

snacka om förvåning?
Angeliqa varför har du tagit bort din blogg?
Jag vill ha din lösen?
Hur man nu gör med den..
Gick bort till hallen för att städa,men de har bara använt 1 omklädningsrum å en toalett..
Så jag får gå dit senare å göra resten av timmarna,när det vart mer aktivitet i den.
Väntar på mamma nu,ska till ica.
Jörgen sover,det har vart en jobbig natt,emmy har vaknat 5 ggr och dt drabbar ju oss båda.
Så han e inte på bra humör iaf kan jag lova,går väl över om han får sova lite.
Hoppas att hans klocka kommer idag,som han beställt.
Så kanske han blir lite gladare!!
Idag ska vi ha mini-julafton,klä granen å göra skinkan å jul-senapen..
Funderar på att göra julgröt med.
Slagit in alla paket iaf,klar med det igår redan.
Härligt!!
Tänk att det är julafton imorgon redan,känns overkligt..
Ingen snö heller,fy fan vad trist för barnen säger jag bara!
Jag kommer ihåg när vi var små,då var det massa snö hela jul-loven!
Men den tiden är förbi...

pok

Inga kommentarer: