lördag 13 december 2008

tidig lördag

vaknade 6.50 av att min kära dotter väckte mig..
Gick upp och satte på tv:n åt henne men kunde inte somna om.
FAst dt är okej för jag är ganska morgonpigg och 7 är inte så tidigt ändå.
Jag väntar på att Angeliqa ska vakna så hon ringer mig.
Ska fråga henne en sak..
Hmm jaja.
MEn i alla fall,idag ska Evelina sova hos mamma,vi ska mysa.
Vi har en väldigt bra sak som vi gör,VARJE dag så tackar vi varandra för något..
Det har jag mäsrkt stärker förhållandet och respekten för varann..
Sen att jag mest blir tackad för att jag lagar så underbart god mat spelar ju ingen roll,hahahha..
Han är väldigt tacksam för det,haha.
Men iaf,detta är en så sund och härlig relation jag fått och han är verkligen min man,min vän,min älskare ja allt som det ska vara..
Snacka om skillnad från den "mannen" jag levde med innan!!
Jösses..
Ja appropå han ja,Emmy ska till häktet i UA på sön å hälsa på han.
Nu tycker kanske många att det är fel att hon får det,men jag har konsulterat med dagis och soc om detta och dagis tror att Emmy kanske slipper oroa sig för var pappa är om hon får träffa han,eftersom han försvann så hastigt och soc anser att en mer skyddad umgänges-stund kan man inte leta efter..
Och jag frågade framförallt Emmy och hon ville så gärna träffa han och då ska hon få det!
Om inte annat så behöver jag ju inte kräva pisseprov inför detta besöket,haha.. sjuk jag e!
Så så blev det,så nu e hon i M-dal hos farmor.
Och jag prata med henne igår och hon var jätteglad,hon älskar att vara hos sin farmor..
Vafan Angeliqa,vakna nu då!
Maya nu kan inte jag kommentera din blogg....
Ska oxå på julmarknaden ju,tänkte att vi kunde ses en sväng å säga hej.
Vi går väl ner runt 12 och hem ca 14. jag ska jobba kl.15-21..
Så nu får du adda mig på msn eller nåt!
HAhahhahah...
Nä nu ska jag nog fixa kaffe och en riskaka eller nåt till frulle..'

POK

Inga kommentarer: