onsdag 17 december 2008

Lina

lilla gumman,fan vi prata i 1 timme å 7 min..
Kolla telefonen efter vi lagt på!
Tiden går fort när vi pratar och jag skulle kunnat fortsätta 1 timme till,lätt!
Tänk nu på det vi sa,okej??
By the way,"hon" tog åt sig som fan av min kommentar på msn,hahhaaha...
Städat,och rensat lite köksskåp och tagit klädkammaren,så nu e dt fint därinne..
Finns en del kvar som jag skulle vilja ta..
Men men då blir nog gubben galen på mig,berget med säckar som vi ska slänga bara växer å växer ute i trapphuset,hehehe..
Ska göra pannkakor till ungarna sen och till mig blir dt nog fylld rödspätta med kokta grönsaker till...
Gubben får ungsbakad korv med bacon som jag hade fryst in...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Cissi:

Du känner inte mig & kan därför inte yttra dig!!!
Jag har INTE trängt mig in hos någon, inte på någons sida... inget sådant!!!

Vad som är mellan mig & Sandra är inget DU har med att göra!!!

Anonym sa...

Jag tänker :D tänker så det luktar bränt i hela trapphuset! Tänker på precis allt vi pratade om och du har, som vanligt, rätt i allt du säger och tycker.

SÅÅÅ glad att du finns!

cecilia sa...

martiina snälla lilla osäkra människa.. jag behärskar mig verkligen nu för att uttrycka mig utan massa fula ord.. Detta säger jag bara en gång!! ATT: Jag är 33 år gammal,jag säger vad jag vill,lägger mig i och uttrycker mina åsikter om vad jag vill och varnar vem jag vill för dig... Så här är det att hade du vart en ärlig,moralisk och schysst person hade du sluppit all skit du får... så enkelt är det!! Sluta nu att springa runt å försök sätta mig på plats,då är du way out,för din intelligens-nivå går inte ens att jämföra med min nivå.. för du har ju uppenbarligen INGEN hjärna alls....