söndag 28 december 2008

Grattis lilla mamma

Min mamma fyller år idag,56 år.
Man kan faktiskt inte tro att hon bara har 4 år kvar till 60,hon e fräsch!
Idag blir det M-dal till Angeliqa,liten julafton.
Maya ska hämta oss kl.14.15..
Lina kan du inte göra som jag,bjuda in dig själv??
Hahaha så vi kan ses oxå..
Eller nä,så kanske man inte ska göra...
Hade vart kul iaf att träffas.
Hoppas dagen går fort så vi kan åka sen,jobbigt om det ska bli så där lång-draget å segt,
å man bara går å väntar å väntar och när det e dags så blir dt bara stressigt...
Så ni som e mammor själva vet vad jag har att vänta mig hela dan idag: ska vi åka snart,mamma när ska vi åka?? osv osv *suck*
Nä skriver mer sen!

pok

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha jo jag kunde ju ha bjudit in mig själv, men jag tänkte inte så långt :D