tisdag 29 september 2009

en sak e bra med rök-stopp

dt e jävligt rent här hemma!!!
Men fan vad dt suger...
tjuvrökt 1 cigg idag.
hade jag bara fått röka 2/dagen hade jag fixat detta galant!
För tabletterna hjälper verkligen.
Idag har jag iaf tvättat(drog t.o.m av sängkappan),dammat,dammsugit,skurat golv,städat toan och gjort rent spis å ugn!
Sen var jag nere på VC och lämna in ett uppföljnings prov på emmy.
Alltså ett morgon-urin.
Dom har ej ringt så då måste penicillinet gjort sitt och infektionen e borta.
Micke e hos en polare,men kommer väl snart,han ska till Orust idag i ett par dagar..
Egentid :)
Jo just det ja,jag har tidigare skrivit om att emmy skulle få en remiss till BUP ang. ADHD-utredning,idag kom en tid den 6/10 kl.10.30 inne i uddevalla..
ÄNTLIGEN!!!
Det har vart många långa år i väntan på detta..
Ska bli så skönt att få detta utrett :)
Om inte annat så för Emmys skull..
Nä nu ska jag börja med maten potatisgratäng med fläskytterfile´
Mums

Inga kommentarer: