onsdag 2 september 2009

idag har jag inga möten eller läg att städa

fy fan vad skönt!
Kan bara vara..
När jag lämnat emmy halv 9 så har jag 4 timmar bara för mig själv.
Jag behöver verkligen det!
varit mycket nu och jag behöver tänka.
Är sur på V oxå han skulle höra av sig i mån kväll,inte ett ord,han skulle föra över mina pengar som jag lagt ut för han (hans kort krånglade) det hade han ej gjort så igår kväll kl.22 sms jag han å fråga varför han ej hrt av sig elelr ringt banken..
Fick jätte spydigt svar tillbaks att han har mycket att stå i å glömt!!
Hur glömmer man sin flickvän i 1½ dygn??
Då är man kär eller,hahaha hmmm
Jaja men jag kan oxå spela dt spelet å jag behöver inte ta sån skit..
Tro mig mycket hänger löst å är bara att kapa sista snörbiten när jag vill.
Jag tar inte skit av en karl till dt lova jag mig efter Jörgen...
Baaaah

Inga kommentarer: