onsdag 2 september 2009

utmanad av angeliqa

Tre saker som skrämmer dig:
förlora nån jag älskar
pedofiler
krig

Tre personer som får mig att skratta:
Lina
Marie
annlo



Tre saker jag älskar:
mina nära
cigg
kaffe




Tre saker jag hatar:
Lögner
svek
våldtäktsmän


Tre saker jag inte förstår:
konstiga språk (inkl skånska haha)
Geometri
flyga flygplan

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
har inget

Tre saker som jag gör just nu:
försöker få evelina till bussen
skriver detta
skäller på emmy


Tre saker som jag vill göra innan jag dör:
vidare utbilda mig
hitta den rätta
leva länge




Tre saker jag kan göra:
laga mat
arbeta hårt
prata länge i telefon

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
hoppa fallskärm
kickboxning (finns en å annan som skulle få en känga då,rakt i nyllet)
kanske köra bil


Tre favoriträtter:
före op var det Pizza
potatisgratäng
systers carbonara

Efter OP
sallad
wokade grönsaker
broccoli och fisk



Tre personer jag utmanar:
Lina
jossan
hanna

Inga kommentarer: