söndag 27 september 2009

svar på förra inläggets kommentar

tack.. det är inte så ofta man får feedback på att man är ärlig!!
Ibland kan jag tänka att fan skulle jag skrivit det där?
Men så försöker jag alltid göra det som känns rätt för mig,man lixom känner i magen att man gjort rätt eller fel!
Jag har fått skit för saker i min blogg,t.o.m blivit hotad på krogen för att jag öppet skrivit vad jag tycker om en person som brukade vara io mitt umgänge.
Hon skickade sin systerson på mig som skulle slå mig,men så kom vakterna..
Så här resonerar jag ang. bloggning:
Det är MIN blogg,jag skriver vad jag vill och om vem jag vill.
Visst jag kan inte lämna ut namn och så,men jag får lov att skriva vad jag TROR/VET/HAR LUST MED..
PAssar inte dt folk så kan dom läsa andras bloggar istället.
Nog om detta!!

Jag har bild på M men han är väldigt noga med sin integritet..
Han vet att jag bloggar,han känner mig såpass att han vet att jag skriver väldigt öppet,därför har han bett mig att få vara privat.
Därför skriver jag bara "M" och har ej lagt ut bild.
Kanske kommer längre fram..
Detta är iaf en kille som är 1 år äldre än mig,vi möttes första gången när jag var 15 och vi strula ett par veckor,jag blev dökär men det blev inte han (konstigt,jag som e så speciell)...
Han dumpa mig så där fjortis-aktigt ni vet,hångla med en annan tjej framför mig.
Sen fick hans storebror trösta..
Aja så gick åren,jag såg han ibland i uddevalla..
Men så i februari i år så fick vi kontakt igen,genom ett ex till mig.
Sen prata vi i tele nästan varje dag och på nätet..
Prata i timmar om allt..
vecka efter vecka..
Så kom han hit å hälsa på för ca 2-2½ mån sen,vi umgicks och hade skitkul (som vänner alltså).
Jag var ju då ihop med victor..
Sen utvecklades känslorna,först hos han,sen hos mig.
Jag tror att vi blev kära direkt båda 2 men han våga erkänna det först.
Iaf så för 2 v sen så kom han hit för han ville snacka,han tala om vad han kände,jag fick en chans på mig att säga vad jag ville,annars så skulle han gå för gott.
Då fatta jag dt att det är nu eller adrig.
Jag gjorde slut med victor (vilket jag tänkt göra iaf)..
Jag å M tar nu dag för dag,vill inte rusa in i nåt.
Barnen ser oss aldrig göra nåt,vi visar inget ännu..
Utan M är här som min kompis precis som innan..
Så ingen bitter-fitta nånstans där ute behöver nu inte kommentera igen att det är synd om mina barn för jag har så många pojkvänner..
Om man nu inte får ha killkompisar när man är ensamstående mamma??
Igår var vi iaf bara hemma och tog dt lugnt,var ute å gick en sväng på em,vakna ju kl.13 igår,haha liiite trött kanske.
Somna nog kl.21.30 igår å vakna 8.30 idag..
M sover,jag får egentid..
Evelina kommer hem idag och emmy imorgon..
Jag ska jobba imorgon med.
8-15.30...
nice

Inga kommentarer: