onsdag 16 september 2009

tack alla

för era peppande kommentarer!!
Jag bryr mig inte så mycket om dt personen skrev egentligen för jag vet vad som e sant å mina nära vet att mina barn mår bra!
Jag är inte en supermamma och har/kommer aldrig utge mig för att vara det heller.
Kommer aldrig ens försöka vara det!
Men jag duger,mina barn får kärlek,jag ger dom allt dt jag kan och dom saknar aldrig nåt,jag slår dom inte å dom g¨år aldrig hungriga eller utan nåt livsviktigt!
Sen är jag inte utbildad pedagog,jag e ensamstående och jag e trött,jag skäller på dom,många ggr i onödan just pga att jag e trött!
Jag är bara mänsklig,inget mer än så.
Jag försöker att aldrig döma nån utan belägg,denna personen som kommenterade mig dömmer helt utan några som helst belägg!
Om det beror på intelligens-brist (vilket visar tydliga tecken på iofs) eller på avundsjuka,det vet bara personen själv.
Och det är hans/hennes problem,inte mitt!!
Jag säger bara:
Den som själv står utan synd,kan kasta första stenen.........

3 kommentarer:

sandra sa...

Kunde inte sagt de bättre själv

Marie sa...

De va minsann ord o inga visor :) puss

cecilia sa...

japp marie så är det puss