tisdag 15 september 2009

förfrågan

om vilken pojkvän victor var för mig i år som mina "atackars barn" fått träffa.
Då kan jag meddela att han var den enda för jaghar inte vart ihop med flera i år,och förra året var jag ihop med jörgen.
Och innan dt var jag singel i 1 år sen innan dt var jag med Jim i 5 år..
Så oroa er inte gott folk,så många är det inte som mina barn utsatts för!!
Så jävla töntigt!
Men dt kommer bli fler,jag menar jag har inte tänkt leva singel hela livet och jag kommer säkert precis som många andra att kyssa en del grodor innan jag hittar rätt..
Jag är ju bara människa.
Sen brukar jag inte presenterar mina barn direkt,med jörgen tog dt 4 mån innan de träffade honom och med victor tog det ca 6v..
Men kommentatorn (den anonyma såklart) kanske själv drar hem killar direkt å presenterar? inte fan vet jag,men genom sig själv känner man ju andra!
Eller så är det en surfitta som aldrig får sig nåt eller en bitter slyna som e fast i ett trist förhållande..
Haha ojoj
Iaf idag ska jag till läk kl.10 och prata om tabletter för rökningen..
Så dt rör på sig nu!!
Ha dt gött

6 kommentarer:

maya sa...

du vet vad som är bäst för dig.

Klart mnan måste kyssa ett par grodor...hur skall man annars veta

kram på dig gumman

cecilia sa...

tack gumman!! ja och sen måste man väl få ha killkompisar även om man e ensamstående mamma

Emelie sa...

onödigt o lägga såna kommentarer.. om man nu e tvungen till o göra de tycker ja att man ska stå för dom oxå..

Cathy sa...

Skit i denna person som uppenbart går efter rykten och känner sig tuff nog att kommentera anonymt.Du själv vet vad som är bäst för dina barn och anpassar dig efter det.Har sett hur stark du är och tycker du har bevisat det tillräckligt länge nu!

Jessica Bladh sa...

Skit i bitchen som skrev en anonym kommentar,hon är säkert bara avundsjuk på dig för att du får fler killar än henne....hehe,fortsätt att leva gumman,det gör jag iafall!!!! Många kramar på dig,pössiz!

cecilia sa...

tack älskade brudar