måndag 7 september 2009

såååå

då var det en ny vecka då.
Idag ska jag till tandläkaren :P
bläääk!
Imorgon ska jag på skolstarts möte och till helgen får dt fan bli en vinkväll med min fina lina!
Nån som ska haka på??
Jag orkar inte åka ut till lysekil.
Vart där massor i sommar!
Ska man dit ska man ta bussen hem på natten isåfall eller ha skjuts!
Inte sova över,ångest!
Victor kom igår.
Vet inte hur länge han stannar,men till slutet av veckan antar jag!
Ska ner till apoteket och köpa mer medel ska göra sista behandlingarna på oss för löss.
Det har gått 9 dagar.
Hämta ut mina kalcium tabletter med,som op-läk skrev ut i fre.
Efter att han skällt på mig för att jag äter för lite proteiner,för lite mängder å för sällan.
Att jag väger för lite han vill se en vikt uppgång på 4 kg,att jag ska väga 68 är väl kanske lite mer realistiskt med tanke på att jag är 175 cm lång,men inte så lätt att gå upp.
Har ju lixom aldrig haft dt problemet innan.hahaha
Nog om detta ha en bra dag!

Inga kommentarer: