fredag 18 december 2009

A.J är ingen äkta identitet

och vad bra att lysekil blev glada att jag flyttade!!
Hela Lysekil dessutom,enligt dig!
Jag skiter i alla dom som tyckte det var bra för det är den kategorin i lysekil som är skitfolk och som jag inte vill ha med att göra iaf!
Så who the fuck cares...
Men ni som är från lysekil som läser denna bloggen kan ju kommentera vad ni tycker om
1 Är jag ful eller inte??
2 Var ni glada över att jag flytta eller inte??
Så får A.J här ett svar på sina funderingar!
Och dessutom sa du att jag var patetisk,men är du inte det då som HATAR mig å ändå läser min blogg,hahahha tack dt e jag som får ökade läsar-siffror!! ;)
Att M.L skulle vara snyggare än oss andra,fine ligger i betraktarens ögon och det är helt ok om du tycker jag e ful,för det tycker inte din man,han sa det sist han ringde mig..
;) puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, du e inte ful och jag är absolut inte glad att du flyttat förrutom för din skull eftersom det var det du verkligen ville. Annlo

Jessica sa...

Jag tycker du är jättefin,gumsan! Jag saknar dig jättemycket oxå för den delen för du är verkligen en vettig person att prata med och dessutom så ger du väldigt GODA och BRA råd till andra!!!!! Kram på dig,snygging!!!!