måndag 21 december 2009

lite julstäd

Skura alla dörrposter och garderober igår,och det är inte lite kan jag lova vi har 16 st garderober i denna lägenheten!
Och idag har jag tagit hela köket,pust!
Nu väntar jag på ett brev från Jotex som skall komma imorgon,med våra nya saker till badrummet så ska jag stor städa det med.
Just nu lagar jag wook gryta med korv..
Vi väntar på sebbe,han ska sova över och imorgon ska rivsan vara här :) gött jag saknar pojkarna,bara lille simon som fattas...
Men hoppas på att han e med nästa gång istället!
Att sebbe ska sova här e uppgjort mellan han å Emmy,hon ringde honom och fråga om han ville för hon känner sig ensam och hon saknar sin storebror hon pratar om han varje dag!
Hade hon fått välja så hade han bott här å eve hos angeliqa hahahaha!!
Så nu väntar vi på min lille "bonus-kille",en av 3

Inga kommentarer: