tisdag 8 december 2009

det smaklösa "brevet" från anette flink till ingemar på hans begravning

"Finns inga ord för de jag känner just nu ,förutom att de va för tidigt för dej men jag önskar av hela mitt hjärta att du nu får den ro och frid som du väl förtjänar våra tankar går också till Anette dina barn å barnbarn som vi hoppas hitta en inre styrka för att en dag kunna gå vidare Vila i Frid Familjen Flink Jensen (LJUG)

Hur kan människan med??
Jag fattar inte??
Först sätter hon hans son i fängelse i 3 år OSKYLDIGT hävdar jag å många fler med mig!!
Sen skickar hon en bukett med detta kortet!!
Fy FAAAN säger jag,måste avsluta nu för jag behöver spy
*over and out*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att hon bara har mage. Hon är ju hur dum i huvudet som helst. Annlo

cecilia sa...

ja det är hon och jag vet en till som e dum.. Som lånar ut sin bil till sin körkortslöse sambo!!! Så han kan köra runt med hennes blåa bil i lysekil,smart va?? han körde förbi sin dotters mamma.. pucko

Anonym sa...

Nä, det lät inte smart alls det där.