söndag 27 december 2009

slappardag

Micke blir tatuerad över andra armen.
Skitsnyggt blir det med,i Feb ska jag göra min som ska gå över höften.
Egen-design!
Den e så fin..
Hyllning till min syster!
Blir foto på den sen när den e klar..
Kommer vara den mest smärtsamma,men å andra sidan så är hon den som jag delat mest smärta och sorg och glädje med i mitt liv!
Så då e ju det passande.
Förstått att vissa trott att jag e gravid för mitt förra inlägg,det är jag inte!
Jag ska sterilisera mig om ca 6 mån och ska inte ha flera barn,bortkastat med op jag gjort i så fall anser jag!
Min åsikt sen om andra gör den op å skaffar barn efter e upp till dom,dömmer ingen i det.
Vet att det finns dom som gör det och det är helt ok.
Så nu behöver ingen kommentera om det.
Alla bestämmer över sina egna kroppar,jag väljer att sterilisera mig av flera skäl, ett av dom är operationerna,men de 2 största är: jag har ej ens fast jobb nu med de 2 jag redan har och jag känner mig otillräcklig som mamma redan,svårt att dela på sig för 2 st tycker jag!
Beundrar dom som har massa barn å fixar det,men jag gör inte det!
Jag är ingen barn-människa,mina barn har det så bra jag kan göra för dom,visst å jag älskar dom men man kan inte leva på kärlek,man måste försörja dom med..
Så jag måste ha ett jobb snart,det blir mitt nyårslöfte detta året!

Inga kommentarer: