onsdag 23 december 2009

kl.17

Sticker vi till stale.
Ska hämta emmy på vägen.
Å här är ett exempel på hur dumt det är med att jim träffar emmy via farmor.
Nu måste vi åka förbi där och gitte får komma ut med emmy för han har ju besöksförbud,så sitter han inne i huset å micke får ta emot emmy för jag vägrar gå ur bilen.
Men gränserna suddas lixom ut litegrann när det blir så här och jag gilalr inte det alls!
För jag vill definitivt INTE se han,prata med han eller alls ha med han att göra!
Därför ska det bli skönt att lämna över allt till soc i Januari.
Så får gitte ha en egen relation med Emmy,för jag tycker hon är en jättebra farmor och emmy älskar henne!
Så får jim sköta sitt umgänge ihop med socialen enbart!
Blir bäst så.
För alla parter..
Men mest för lilla Emmsis gumman,som jag nu längtar efter massvis :)
Imorgon kommer min mamma och dt ska bli så gott för jag längtar ofta efter henne!
God jul alla mina små darlings därute!!

1 kommentar:

Anonym sa...

god jul på dig med. Kom precis på att min julaftons morgon inte kommer se ut som den gjort dom senaste åren. Så jag jobbar istället. hoppas ni får en dunder jul. löv you/Annlo