torsdag 31 december 2009

Snart är detta slut

Känns inte längre attd et är annorlunda med jul elelr nyår.
Egentligen kunde dt bara varit som vilken ´dag som helst,en alldeles vanlig torsdag lixom!
Minns ni hur magiskt allt kändes när man var liten,hela julafton var ett enda stort pirr i magen!
Så är det ju inte längre tyvärr,eller lika bra det kanske!
Har man inga stora förväntningar behöver man inte känna besvikelse heller.
Besvikelser möter man ju i vuxenlivet hela tiden,i relationer och bekantskaper.
Folk som kanske visar att dom inte är det dom utgavs sig för att vara t.ex!
Tyvärr är det så ibland..
Med åren blir man van och mer tjockhudad.
Och man kan lätt skaka av sig sån skit och gå vidare i livet ändå.
Jag trivs med mitt liv som det är,jag har mina vänner som jag vet jag kan lita på och jag har min kille som jag vet älskar mig och jag har mina 2 fina ungar som är sjujävliga emellanåt och jag kan bli galen ibland,men dom är mina och jag kan alltid lita på att de ofta ställer till med bråk å gör mig skogstokig hahaha..
Och att dom älskar sin mamma mest i världen!
I mitt liv finns ingen plats för missnöje,jag hatar negativ energi och anar jag nåt av det så drar jag mig undan..
Jag kan bjuda på det mesta och ändå le.
Jag är långt ifrån felfri,men vem fan är inte det!!?
Nu känner jag att det som är viktigast för mig i framtiden är:
*Mina barn (men så är det väl alltid för alla föräldrar)
*Emmys adhd utredning
*jobb,skola eller vad jag nu kan sysselsätta mig med,jag är INTE en av dom som gillar att gå hemma!
*min och mikales relation,vart den ska leda,ett steg längre,som den ser ut idag,eller en förändring(å nej jag funderar inte på att göra slut)!'
*Flytt,beror på jobb sökningarna jag gjort,men de är inte i munkedal som jag söker utan på andra orter..
Det är dom bitarna jag ska ta itu med i Januari,så skönt!!
Ha en fin nyårsafton alla mina vänner

Inga kommentarer: