onsdag 25 mars 2009

åh varför

skulle vilja jobbat nu istället!!!
Dagarna kryper fram nu ju...
Vill bara att tiden ska gå fortfortfort...
Vart ute och promenerat nån timme nu och solat 10 min,
bra det nya sol-stället är!!'
Ska hämta emmy om ca 2 timmar och ringa hem evelina.
Imorgon får jag iaf se min storebror,men bara titta på han,känns så jävligt alltså!
Jag saknar han hela tiden,tänker på han varje dag.
Helt otroligt: jörgen skiter jag i,han var inte svår att dumpa och han är inte speciellt svår att glömma heller...
Fick ju snarare panik av tanken att börja om med han,tänk om han övertalat mig,tänk om jag gjort det??
Snacka om att leva i dt gamla,jag har ju bestämt mig för att drastiskt ändra mitt liv,umgänge!
Jag hatar alla dom folken,finns ytterst få jag alltid kommer älska och bry mig om.
Som idag mötte jag I (en go killkompis sen 20 år) och vi stod å kramade om varann lite å fråga hur det var,då börjar andra flanar (pundare/alkisar) prata med mig,jag svara inte ens,tittar inte på dom,jag bara gick!'
Varför?? vill ju bara vara ifred!
De är falska,ger negativ energi och bara försöker få ut nåt av en.
Samma med vissa av de yngre,parasiter som inte ens klarar skaffa sig en egen bostad.
Jag har haft egen lägenhet i 15 år (bodde i min första när jag var 16,men bara en sommar) och jag har alltid skött mina hyror och aldrig haft såna problem med klagomål eller nåt..
Är man vuxen så ska man ju ta hand om sig själv,inte leva på andra som får jobba å slita!
Eller????
Jag fattar inte sånt??
Amöbor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns alltid dom som lever på andra, som suger ut energin av en. Känner flera stycken o dom ska man helst inte umgås med!

cecilia sa...

nä det e sant! man ska omge sig med positiv energi! så Kraaam till dig