lördag 14 mars 2009

ångesten har släppt

och jag har tagit en del beslut..
En sak e riktigt säker iaf,jag tänker gå vidare.
För varför ska jag kasta bort tid,energi och mitt liv på nåt sånt???
Finns ingen anledning till det alls!!
Sen så är mitt ex skitsne på mig,som vanligt och jag har haft tillräckligt med det efter våra 5 år,och detta är bara för mycket säger jag!
Nä om bara veckorna kunde gå snabbare nu,så jag slipper allt detta!
Jag längtar,för jag behöver detta!!!
Jag måste för jag går under annars,helt ärligt!
Nu är det dags för mig att sova och det ska bli så skönt..
Sen måste jag säga att backstabbing i lysekil är inget jag chockeras över,men att det sker i såpass nära krets,då blir man ju jävligt fundersam över vem fan man umgås med egentligen...
Jävla slappa lata räpa säger jag bara: usch fy fan!!
Jävligt lågt alltså....

Inga kommentarer: