söndag 8 mars 2009

Min axel!!!!

fy fan vad ont jag har...
Är väl pga bowlingen,men dt var dt värt för jävlar vad kul jag hade...
Angeliqa kom hit med Sebbe igår vid 15 tiden och han skulle sova här,vi var å bowla å sen hos Thrina en sväng,kom hem vid 19 tiden och gav dem kvällsmat å la dom vid 20 tiden och halv 9 spyr han ner hela mattan,stackars sebbe..
Men dt berodde på godiset tror jag för efter var dt inga problem,men han ville ju hem så angeliqa kom å hämta han vid 21.30...
Så synd för jag hade ju sagt att han skulle få följa med till simhallen idag,å han var ju superglad över detta.
Men men vi får göra dt nästa gång istället.
Vakna 6 idag,lite trist men ungarna stensover,evelina somna kl.21 å emmy 21.30 så det ska bli intressant å se vilken tid dom vaknar idag....
Simhallen idag då med Thrina nathalia och alex å andreas.
Kanske min bror med,hoppas,jag ska sola med,2v sen sist...

Inga kommentarer: