torsdag 12 mars 2009

massa tvivel

Visst älskar jag han,eller ja jag tror det iaf...
Men det är skönt att kunna göra vad man vill,dammsuga kl.8 på morgonen om man vill det eller att själv bestämma vad man ska lägga sina pengar på...
Hatar när folk ligger å sover bort halva dagen,det är det absolut värsta jag vet!!!!
Va fan det enda vi vet säkert i livet är att vii ska dö och då kastar man väl inte bort det med sömn....
Jag är själv väldigt tålig och gnäller inte för minsta lilla om jag blir lite förkyld,denna karl jag pratar om var alltid sjuk,ALLTID!!
Asså jag vet inte hur jag ska göra,nöjer jag mig med mindre om jag tar tillbaks han??
Det känns så,samtidigt som jag saknar han oxå...
Faaaan säger jag!!
Hjälp mig.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm vet inte hur jag ska hjälpa dej,
kan ju tyvärr inte välja åt dej;)
Men jag finns här iaf, alltid gumman.

cecilia sa...

tack vad snäll du är