måndag 9 mars 2009

Nu känner jag en massa igen

Pratat med honom nu och han vill så gärna att vi gör ett nytt försök och jag vill det med VARJE gång vi pratar..
Jag får iaf medge att jag fortfarande älskar honom massvis...
Och att han älskar mig det vet jag.
Han fråga hur det gick med min viktnedgång och den går ju bara bra!!
HAn fråga en massa annat oxå,som jag inte kan skriva här eftersom det fortfarande e locket på...
Vill inte att folk ska veta ännu.
Ni som vet ni vet för att jag litar på er.
Saker verkar lösa sig som jag vill iaf.
Jag saknar honom,det är tomt men inte så att jag går runt å mår dåligt,jag funkar ändå.
Det är värre för han i så fall...
Evelina sover igen å emmy ligger brevid mig på soffan och tjötar!
Dom blev lite piggare förut och har badat å ätit lite råris med kyckling,inte mycket men lite iaf å dom fick behålla det med.
Så får dt bli skorpa å blåbärssoppa till kvällsmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

förlåt att jag inte svarade ...såg det i morse och sedan dess har det gått i 190 här hemma ...glömde helt enkelt ...hoppas ni mår bättre snart kramis