onsdag 18 mars 2009

inget som stör mig

hur fan ska jag då kunna blogga???
Kan ingen dum-jävel klanta till sig så jag har blogg-ideér!!
Hahahhaha..
Tänk att det är lättare att blogga arg,eller helst bara störd på nån inkompetent brudjävel som sitter å kläcker ur sig dumma försök till smarta klicheér.men icke sa nicke.
Och folk i lysekil umgås jag inte med alls.
Bara med Baby-lo och henne kan man ju inte bli störd på,hon e ju så knäpp själv att nån av oss får skärpa sig så hon får sin 3 medicin,hahhahaha..
Nu kommer hon ringa å säga: fyyyyfaaan för dig!!
Fast inte ännu,för hon sover till minst 8.30 å hennes dator e så seg att den e inte igång förräns kl.9,hahahhahha..
Sen ska hon mobba sin katt med tjock rumpa,hahha hon e så söt lilla dizzy.
Fan jag hitta ju nåt att blogga om..
En dag när jag e på rätt humör ska jag skriva en hel blogg om min Baby-Lo,hon är iaf världens bästa och det krävs en lååååång stund för att blogga om henne,för hon e ju så asgrym!!
Och hon är bara *MIN*

inte dumma maggan-haggans

Inga kommentarer: