onsdag 4 mars 2009

Mina fina tjejer

läste kommentarerna från inlägget jag skrev innan.
Ni är så underbara!!
Vaknade svintidigt idag med,lite febrig men inget som inte 2 treo å 2 alvedon kan fixa..
Barnen sover fortfarande,men så är det ju alltid på veckorna,helgen däremot,ojojoj!!
Så här sitter man då,alla sover men det gör inget,jag älskar att få en stund för mig själv på morgonen.
Jag saknar Jörgen och min bror,tänk att 2 så olika personer som hatar varann men som båda älskar mig kan betyda så mycket men på olika sätt???
Framtiden visar hur saker kommer bli.
Jag ser en ljus framtid för mig å barnen iaf..
Jag önskar att den blir som jag vill,men om inte alla bitar faller på plats så gör inte det nånting,jag klarar mig ändå!
Jag är en överlevare och med tanke på allt som jag fått utstå i mitt liv så tror jag tamejfan att jag klarar precis vad som helst!!!
Nä nu ska jag väcka mina barn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart du gör ..du klarar allt. Och du skall se att framtiden kommer lysa för dig hur saker och ting än blir :) kram

cecilia sa...

tack maya mitt hjärta! Jag tycker så mycket om er allihopa... kram