fredag 6 mars 2009

mobilen gick varm igår

Talade om för mitt ex igår vad jag tycker å står angående honom,och som jag skrev i förra inlägget att sanningen sved.
För han ringde å ringde å sms:a så jag trodde jag skulle bli knäpp....
Jag fattar inte ens hur han kan få för sig att jag ska ge han en ny chans?
Efter allt som hänt och efter alla dessa år??
Dessutom har jag känslor kvar för Jörgen,fast vet inte vad för några bara..
Känner starkt när han ringer å talar om att han älskar mig,men sen lixom på nåt konstigt sätt rinner det ut i sanden igen...
Eller hur jag nu ska förklara,svårt.
Iaf det tog skruv på mitt andra ex igår för herreminje vad han tjafsa,suck skulle låtit dt vara,inte värt allt tjöt,så idag e jag helt jävla slut!
Sovit skitkasst,emmy har haft mardrömmar och fått ligga brevid mig,och jag har så svårt att sova då med nån så tätt intill.
Vakna strax efter 6 idag,eller vakna å vakna,gav upp sovandet då rättare sagt å klev upp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag menade inte din vikt eller ditt utseende när jag skrev "stora gumman"

Det var bara ett svar på ditt "lilla gumman"

& vill du se dig som en större bättre människa än mig så är det helt okejh.
Det var SÅ jag emnade det, inte så som du tror.

Ledsen att du missuppfattade så, för det var absolut inte så det var menat...

cecilia sa...

okej.. nä men det e lugnt... Jag går efter folks handlingar och personliga åsikter när jag bildar mig en uppfattning och MIN personliga åsikt är att JAG tycker du gjort fel,men sen så har ju du din syn på saker å ting.. så vi kan ju iaf vara rörande öerens om att vi är oense och inte har samma principer i livet

Anonym sa...

Helt okej, för jag går efter exakt samma saker när jag bildar mig en uppfattning & alla har ju rätt till sin egna åsikt eller hur ! ;)

Ha en bra dag!