söndag 24 maj 2009

03.12

Vart i lysekil,träffat min storebror!!!
Jag å Malin fick ett ryck och åkte ut ganska sent..
Jag behövde få träffa han,vara med han.
Prata med han jag är fan beroende av han!
Lyckades få med mig en tröja av han oxå,som luktar han lång väg!
Jag älskar min Peppo (har ni aldrig förstått innan va??) hahaha....
Spelar ingen roll vad som sker bara jag har han så klarar jag vad som helst!
Snackat en del om allting,och dt känns så skönt!
En sak e säker,jag ångrar inte att jag inte la ner energi på killen som jag var med i dagarna,dt hade inte funkat!
Inget för mig,i längden hade dt bara inte gått pga vissa saker i hans liv,inte för min del som har barn...
Och jag måste tänka på mina barn,och dra mig ur när jag inser hur sanningen är.
Så enkelt är det bara!
Vilken normal mamma gör inte det..??!!
Eller???
Och nu vet jag definitivt hur sanningen är.
Eller egentligen vet ju alla det...
Men men jag är glad att jag bor i munkedal,dt e lugnt här och jag kan vara mig själv...
Nu ska jag sova,kalas imorgon :)
Tänk att på onsdag har jag vart mamma i 7 ÅR!!!???
Jag som aldrig skulle ha barn,ha se hur dt kan gå...
Älskar mina små flickor och ska försöka ge dom en stabil grund att stå på.
Så dom kan bli starka å självständiga tjejer som klarar sig bra och som väljer enbart det som är bäst i livet å inte nöjer sig med vilken skit som helst.
Som en annan vart dum nog att göra.
Bara ta skit hela tiden,fan vad trött jag är på det!
Att behöva dalta som en jävla morsa med dessa killar som antingen lider av ADHD eller hypokondri eller i värsta fall utav båda delarna,och som självmedicinerar sig med droger m.m..
Hur kan man som tjej ens gå med på från första början att NÖJA sig med en kille som drogar??
Hallå!
jag fattar inte?
Ser vi inte vårt eget värde?
Och tänk att jag har gjort tabben mer än 1 gg!!?
Herregud så sjuk i huvet man är....
Men man lär sig å man drar sig ur i tid,guud vad glad jag är för det!
SKÖNT att vara singel alltså!
Som vi säger här på Brudås: Orka vara svensk nu...
(Haha man måste bo här för att fatta)
Nu e jag trött så trött...
*over & out*

2 kommentarer:

Marie sa...

hahaha ja ORKA vara svensk säger jag bara ;)

cecilia sa...

haha just det.. barnkalas idag,orka heta cissi känner jag :p