måndag 4 maj 2009

Ett glädjetjut och in kom en stormande Evelina genom dörren

-Mamma,mamma detta är den BÄSTA dagen i mitt liv!!!!
Alla var jättesn'älla och vilel vara mina kompisar!
Inte alls som hemma i lysekil.....
Det skar i hjärtat på mig,j**la skitfolk säger jag,bara för att jag levt rövare när jag var yngre så fick mina BARN lida!!??
De ville inte att deras barn skulle leka med mina och så vidare...
Här är vi vilka som helst och ingen har en annan bild av oss än vad de ser med ögat.
Mina barn har massa kompisar här.
Mamma berättade att i lör när hon och Evelina gick upp till läg på 11c så kom massa barn fram till Evelina och krama henne å sa att de kommer sakna henne (?????) vrf visa de inget när vi bodde där då?
Samma i hennes klass,de hade alla ritat en teckning var å satt ihop som en bok å gett Evelina sista dagen,av 20 barn så hade kanske 15 skrivit att de kommer sakna henne (????) hur många ggr har inte jag fått sitta å trösta mitt barn för att ingen i skolan tycker om henne,retade henne..
Tjejerna i 1 å 2 som var på henne bara för att killarna gilla henne (hon e ju ubersöt)!!
Det är skrämmande att se,att nästa generation inte bara är lika sina "lysekils-föräldrar",dom är värre! För dom har knappt gått ur blöjan innan de selektivt ger sig på oskyldiga..
Nä fy fan vad glad jag är att jag flyttat,så underbart!

Idag var illa-marie här och jag fick små presenter och sen vid 19-tiden ringde Angeliqa å fråga om hon kunde komma förbi (vilket hon självklart fick),blev lite förvånad och undra om det hänt nåt?? Men när hon kom hade hon gjort en såååå fin present till mig,en rund hög glas-vas fylld med sand å röda stenar (jag älskar ju rött) å uppe i detta hade hon satt fina dekorations-stavar och ett klot-ljus... Sååå glad jag blev och hon har gjort den själv! Till lilla mig :-)
Känner mig så omtyckt och enkel,som vem som helst!! Ljuvligt!
Men visst saknar jag mina nära i lysekil,men bor ju bara 30 min bort,hmm tänk att 3 mil kan göra så stor skillnad,skrattretande egentligen...........

Inga kommentarer: