onsdag 6 maj 2009

idag kommer mojmoj

och Emmsis sover ännu! Herregud vad pigg hon kommer vara ikväll då,hehe!
Gör inget..
Sitter här å dricker mitt morgonkaffe,ställde mig på vågen och jag väger ca 72kg nu,från 141 till 72 på 10månader :-)
Tänk att dt snart gått 1 år sen jag starta dieten??
Hänt så mycket på detta året,jag mötte kärleken,jag kasta ut han..
Jag har flyttat från lysekil efter 27 år.
Jag ska börja ett nytt jobb imorgon (inte nervös än iaf)..
Jag har gått ner halva mig i vikt!!
Jag har fått massa nya kompisar och gjort mig av med massa gamla polare..
Har verkligen rensat i mitt umgänge,känns skönt.
För vissa av dom har verkligen tryckt ner mig,hållt mig tillbaka eller bara fått mig att må piss,bad energy..
Nä ska väcka mitt barn tror jag :-) här e så tyst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Hur har du lyckas att gå ner halva din vikt på bara 10 månader?Otroligt duktigt kämpat!Stort Grattia!
Skulle vara tacksam om du vill dela med dig av några tips.. Vad äter du ungefär på en dag och hur mycket tränar du?

Mvh Anneth

cecilia sa...

hej jag har gjort en gastric bypass.. Men på 1 dag äter jag ett knäckebröd å en frukt och en kopp kaffe till frukost,till lunch äter jag ca ½ dl mat (vilken som men inte fet) och mycket grönsaker å samma till middag,ät ej efter 18.30 och ta gärna en frukt mellan måltiderna.. Jag äter ca var 4 timma.. undviker pot,pasta å äter bara råris om jag äter ris.. Äter ej heller vitt bröd och undviker socker.. lycka till.. promenad 30 min per dag