måndag 18 maj 2009

Han kommer på fredag

weeeei...
Jag sms:a han å sa att jag antagligen e helt barnfri till helgen och att han kan ju komma om han har tid/lust,och dt hade han!!
Sen ringde han mig och prata lite om dt och sen sms:a han godnatt!!
ÅÅ dt pirrar,dt e så där bara ljuvligt ni vet :-)
Fördelen är att vi känt varann i 20 år och jag vet vad jag får,jag känner han ju så väl och behöver inte oroa mig för otrohet eller illojalitet!
Han är en stark,ärlig man!!
Om inte annat så är en han en man å dt e mer än vad man kan säga om mina senaste killar....
Tyvärr!
Han e så fin och han kommer bli min!
Och det bästa är: min bror accepterar han utan problem,för de gillar varann även om de inte umgås eller lever samma liv...
Så respekterar dom varandra och brorsan blev riktigt glad idag när jag berättade!!
:-) :-)

Inga kommentarer: