söndag 10 maj 2009

inte mycket som förändras

fick en liten uppdatering imorse om gårdagen i lysekil..
Tydligen har C stått å beklagat sig över mitt inlägg på sjökanten till folk,dt sjuka är bara att hon inte fattar (fortfarande) att de går raka vägen fram till mina vänner sen och berättar allt hon sagt!!!
Och att de bara bekräftar att det jag skrivit stämmer,allting som jag skrev om henne är ju sant!
Att hon legat med M skrev jag inte att det var så utan att det framkom så i en annan blogg..
Det är så att alla har vart jäligt trötta på henne och nu när jag fick mig ett bryt å efter dt hon gjorde mot min mamma så fick alla nog och tog avstånd(min mamma e till skillnad från henne väldigt omtyckt) och detta har hon bäddat för själv senaste åren så dt kan ju knappast vara en chock för henne heller..
Så många chanser hon fått av "oss" gång på gång när hon gjort bort sig...
Nu är det stopp,måttet e rågat,bägaren har svämmat över hundra ggr om!
Take it!
Sen att jag citerade andra som beskriver henne med ett glasöga,kan hon ju sluta lipa över för hon har oxå benämningar på folk,t.ex Kicki H,eller tjocke-cissi...
Jag har alltid titulerats som tjocke cissi av folk och jag lipar ej för det!!
Jag var ju tjock och hon HAR ju ett glasöga,vilket hon berättar för folk efter 2 min bekantskap,likaså om hennes bröst!!
Detta EEEEVIGA tjöt om hennes bröst *suck*

Inga kommentarer: