torsdag 21 maj 2009

Igår hade vi långa samtal

ett par ggr under dagen..
Sen igår kväll prata vi nästan 1 timma.
Dt finns alltså karlar som kan prata,även om dt inte bara handlar om dom själva..
Herregud!
Dt är så mycket med han som jag sökt hos killar,som jag försökt lära mina ex.
Men nu får jag dt helt gratis!!!
Dt finns inget som är pinsamt att säga,inget som är osäkert!
Raka svar,mogna svar och framförallt ärliga svar.
Tänk att det jag sökt fanns framför näsan på mig i 20 år(??) jag visste att han var speciell men inte så här underbart speciell...
Emmy sover ännu,skönt!
Mamma å lillebror kommer runt 9 tror jag jonny sa.
Sen ska emmy till farmor,kan va skönt!
Nu ska jag sätta på kaffet,ta en cigg.
Ha en fin dag mina vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

1 dag kvar då :)

cecilia sa...

japp