tisdag 19 maj 2009

lyckoruset strömmar på ännu

härligt härligt!!
Haft en jobbig natt,evelina hade ett utbrott inatt..
Och ni vet när man blir väckt av att nån står å skriker på en så blir man ju ganska paff men jag blev rasande (sov nog ännu) och innan jag kopplade att dt var hon och att hon antagligen drömt nåt så börja jag skälla,sen fick jag ligga där med min lilla på armen å ha ågren i 2 timmar innan jag kunde somna om!
Fy vad hemskt!
Ska snart väcka henne å prata med henne.
Nu är det bara 8 dagar kvar sen fyller hon 7 år.
Herre min je vad stor hon börjar bli!
Ska börja ettan å allt!
Idag ska jag till jobbet å skriva under anställningspapprena kl.11 och sen ska jag ha alla 3 angeliqas barn inatt,trångt men får gå!
DOm e ju så fina och sen får man hjälpas åt!
Sen på ons ska jag iväg å handla inför kalaset och lite därtill..
På fredag ska jag köpa lite till grejer,och så kommer ju *han*...

Inga kommentarer: