måndag 25 maj 2009

Till Jörgen

TILL DIG SOM JAG GAV MITT HJÄRTA!!

Hur kan man bara ta emot det för att kasta bort det så fort saker och ting inte passa längre???

Du kom in som en storm i mitt liv,du svepte med mig i ett rosa skimmer och du gjorde mig så otroligt lycklig!!

Allt du sa verkade så äkta och du sa alltid att man ska lyssna på sitt hjärta,och att jag var ditt hjärta och att jag var en del utav dig!!

Jag trodde på dig.......

Men nu undrar man hur många du sagt så till innan???

För det var inget rosa skimmer,det var bara en giftig rökridå,lyckan du gav mig var bara en illusion och allt du sa var bara ett jävla spel ...

För inget med dig är äkta...

Du är inte ens ärlig mot dig själv!

Som din syster säger: Du är en bluff!!!

Jag kommer aldrig tro på dig.....

Inga kommentarer: