måndag 18 maj 2009

vilken härlig dag

vi har pratat i tele,han har ringt,jag ska ringa sen..
Fått massa gulliga sms,och jag vet att han menar varje ord!!
Detta är så härligt och jag bubblar inuti!
Ojojoj vad folk kommer prata snart när detta spritt sig!
men dt skiter jag i,och han med.
vi har redan pratat om det och vet att dt kommer bli prat,men i lysekil pratar ju alla redan hela tiden....
Så vad e skillnaden??
Haha ja jag mår så bra!
Trodde våran chans var förbi,redan kört lixom..
Men dt var den inte!
Jag är så glad att han ringde igår å tala om vad han känner för mig,för jag hade aldrig vågat!!!
Men nu vågar jag,säger massa,men jag vet att han är äkta...
Och jag ser fram emot helgen massvis..
Lannlo du vet,och du vet hur dt alltid vart mellan oss 2..
Du är min vän en riktig vän,för du e lycklig när jag är det och du är ledsen om jag är det!!
Jag är så glad att jag har dig i mitt liv!!!

Inga kommentarer: