tisdag 26 maj 2009

fick ett sånt äckligt tryck över bröstet igår

trodde det var hjärtat (har ju haft lite problem med det),men kom ner på gården å prata med grannarna och då sa dom att dt låter som ångest..
Jag har aldrig haft dt förr så jag vet ju inte...
men fick hjälp med det å då släppte det,guud så skönt dt var!!
Då insåg jag att dt är alltså ångest jag haft så mycket sista veckorna i lysekil,innan jag flyttade!
Trodde dt var stressen och hjärtat.
Fattar först nu hur dåligt jag mått där,vrf flytta jag inte för flera år sen??
Varför har jag utsatt mig för det så länge?
Att jag fick ångest igår berodde på att jag hade en sån där dag då man tänker över saker och ting och upplever dom på nytt.
Därav mitt förra inlägg!
Jag vill inte ha han tillbaka DET vet jag,men jag är arg på han,bitter besviken sårad!!!
SKITFÖRBANNAD helt enkelt!
Jävla skitkillar,jag blir galen på dom,kommer aldrig förstå mig på dom och tyvärr kommer jag nog aldrig kunna lita på dom igen heller.......
Och varför skulle jag?
Den enda man kan lita på till 100% är sig själv!

Inga kommentarer: