måndag 4 maj 2009

så sitter man här tidigt igen

emmy väckte mig 5.30 och sen gick hon å la sig å sov igen i sin säng,kul!!
Idag börjar Evelina i skolan,jag e nog mer spänd än henne hahaha...
Barnen har kommit in i kamratskapen på gården bra tycker jag...
Igår kväll satt vi hos Lina allihop och drack kaffe och ungarna åt macka.
Riktigt mysigt faktiskt,jag trivs bra i munkedal och har i stort sett alltid nån,eftersom alla här har barn och är hemma,så blir dt lättare.
Saknar några i lysekil,min familj och annlo!
Men inte lysekil i sig,känner mig fri...
Men dt ska bli kul att åka dit å hälsa på sen längre fram...
Annlo överraska mig i fre genom att hon ska flyttstäda åt mig,herregud så snäll hon är.
Har ju fullt upp ändå och är helt slutkörd efter flytten...
Nä kaffe nu,ha en bra dag

Inga kommentarer: