onsdag 20 maj 2009

pratade jättelänge igår kväll

om mitt kära ex (jim) som inte kan uppföra sig och tillslut sa jag att jag inte ska belasta han med jims utbrott och då sa han: med mig ska du kunna prata om allt!!
Visst e han bara för söt???
Så go!!
Han känner ju till allt om detta med så jag behöver knappast förklara.
Han sa även att jag ska ge upp att försöka mig på att förstå Jim,efetrsom han helt enkelt inte är normal i huvudet... Hahaha så rätt..
Ja mina go vänner,jag är glad att jag har han i mitt liv,efter alla dessa år!
Nu är det bara 2 dagar kvar tills han kommer :)
Och jag längtar!
Idag ska jag till torp med angeliqa,simon,emmy å river..
Ska handla massor!! :)
På tors kommer mamma å lillebror och på fredag kommer HAN!
Är ju rabbaldshedes marknad på tors men den missar jag :(
Men man kan ju inte få allt,eller hur?
Ha en bra dag kram

Inga kommentarer: