lördag 23 januari 2010

ååå vilken gullig valp

MMM Han e lagom jävla gullig när han tuggar sönder min 1 mån gamla mobiltelefon!!
Fy faan vad arg jag blev,så arg och ledsen att jag börja grina!
Alltså JAG GRINA!
Det ska mycket till att jag tar till lipen,men just nu pallar jag INGA motgångar!
INGET mer får hända,jag orkar inte..
Helgen har vart både avkopplande och fullt upp samtidigt!
Packat ner mer än halva lägenheten på ett par timmar,börjar få in vanan nu.
Så nu längtar jag bara till dagen D.
Ikväll blir dt revy,och jag längtar!
Sticker vid kl.18 och grannen tar den "gulliga valpen" BLÄÄ..
Just nu e han ALLT ANNAT än gullig!
Grr fortfarande rasande på han!
Men jag är glad att jag har en go man som trösta mig och lova att köpa en ny,likadan snart.
Tack älskling du är bäst och jag älskar dig.

Inga kommentarer: