onsdag 27 januari 2010

Till den nyfikna dagisfröken

Som tydligen följer min blogg och sen ventilerar den med myndigheter!!
VART nånstans har jag skrivit negativa saker om mitt barn???
För att jag skrivit nån gång att jag tycker det är svårt att vara mamma,oftast är det mer jobb än glädje,och att jag är trött!
Du som uppenbarligen jobbar med henne bör ju definitivt veta hur hon är.
Jag har aldrig skrivit att jag inte älskar mitt barn eller att hon på nåt sätt är en negativ del i mitt liv.
Men hon är en prövning,hon är speciell.
Lik väl som hon kan vara jobbig och krävande så är hon oxå¨världens goaste,charmanta och sötaste lilla Emmy i hela världen!
Jag älskar båda mina barn oerhört mycket och jag tycker att du borde skämmas,vuxen som du är...
Det stod 2 fröknars namn på listan som pratat med myndigheterna så att räkna ut vem av er det är,var definitivt inte svårt!
För det är bara en av er 2 som jag känner att jag kan lita på och som förstår mig och som i MINA ögon inte är en paragraf-ryttare utan mer mänsklig!
Dålig jävla stil och jävligt billigt!
Men nu vet alla andra 25000 av mina läsare att personalen på kungshöjdens försskola är ju inte som dom ska vara,iaf inte en av dom!

3 kommentarer:

sandra sa...

Hmm ja vad säger man...Änglagården är bäst:) Dom är underbara, man kan berätta allt å dom förstår å hjälper till så gott dom kan. Dom dömer aldrig någon. Vet inte vem du menar men

Jessica.B. (Lysekil) sa...

Men för helvete,vad jag blir arg på den där personalen som kan med att göra nåt sånt.....kan dom inte öppna käften själva och säga vad dom tycker till dig öga mot öga så är dom jävligt fega!!!!! Och personal på en förskola ska man ju KUNNA öpnna sig lite mer tycker jag så att dom får en uppfattning om hur ens barn egentligen är men inte ens det kan man göra förrän dom ska anmäla och snacka massa skit.....fy fan,säger jag!!!! Tur att du ska flytta hit igen,gumman! Här får du mycket stöd iafall för du har MÅNGA vänner som bryr sig om dig och familj. Kram på dig!

cecilia sa...

vill oxå tillägga att hon kom INGENSTANS med detta.. Allt blev nedlagt!