måndag 4 januari 2010

spontanitet är inte min grej men FAN vad lyckat det blev

Jag och Micke gick ner i centrum igår em och vips satt vi på en buss till lysekil..
Utan en aning om hur vi skulle ta oss hem,men jag tänkte att dt löser sig..
VA FAN jag har ju hela min familj där!
Saht och gjort mötte upp mamma med flera på midgård och sen tog vi en pizza med lillebror på vikings(by the way,deras pizzor sucks) och de var favvo förr.
Sen hem till mamma och en sväng till D och M på 15 å sa hej.
Drack 2 groggar med brorsan och sen vidare till syster och sen hem till mamma igen 23.30 och vi låg och prata framtid i ett par timmar jag å micke,sen kolla vi upp första bussen till M-dal igen och den gick 5.10,den hoppa vi på,kom hem 6.10 och spranf g upp för backen å hem,åt frulle å la oss..
Vakna vid 12,ringde lite samtal å sen såg jag på johan Falks första filmen..
Hämta Emmy 16 och sen gjorde jag middag!
Just det jag fick en akut tid imorgon kl.8.30 hos läk,de tyckte det lät allvarligt och boka in mig,skönt!
Mycket höga planer nu och hopp om en ljus framtid!

Inga kommentarer: