måndag 25 januari 2010

otäcka drömmar

Jag drömmer att jag ska bli bortrövad från min familj,att J står i min hall på natten när jag ska på toa och att han försöker få med mig härifrån eller annars ska han skada barnen.
Jag drömmer att jag tappar alla mina tänder.
Iofs sa Lina att hon hört att då vankas dt pengar så vi får hoppas på det då!
För det är inte kul att vakna å tro att man inga tänder har,speciellt inte efter alla tusen jag betalt till tandläkaren!
Nu är det inte många dagar kvar i M-dal sen är man på G.
Ser verkligen framemot att flytta,men inte bära :(
Nån som vill ta över mitt liv en dag så kan jag sova ;)
Väck mig när allt e klart lixom hahaha!
Ähh blir nog skitbra!
Har ju MIcke som hjälper mig,min man,min älskade min bäste vän..
Jag är så glad att du är min....
Saknar min familj och mina vänner.
Men idag har jag fått prata med både mamma och mormor och moster i telefon,så då känns dt lite lättare..
Kram på er alla godingar

Inga kommentarer: