onsdag 27 januari 2010

många undrar

Vart jag ska flytta.
Även fått en anonym kommentar här om att inte flytta tillbax till lysekil för att förpesta luften för alla er osm bor där..
NATURLIGTVIS är det ENBART för detta som jag flyttar tillbaks..
Jag menar,jag rycker upp mina barn från skola och dagis för att jag tycker att det är så JÄVLA kul att reta små små inkompetenta naiva varelser,lixom mitt mission i livet!
Nä,till skillnad från DIG som skrev den kommentaren så har jag ett liv.
Jag ska flytta tillbaks till lysekil av 2 anledningar.
1.jag är sjuk och behöver stöd från mina nära å kära.
2.Mina barn har sen vi kom hit velat flytta hem igen,de har aldrig trivts i M-dal.

Det är dessa 2 skälen.
Sen har jag helt ändrat mitt sätt att se på saker å kommit underfund med hur jag vill leva mitt liv.
Jag vill vara så anonym jag kan vara och inte bli involverad i "IDIOTFOLK" igen..
Alltså LÅT MIG VARA,om ni inte har nåt positivt att tillföra...
Jag vill vara med min familj och de närmsta vännerna,that´s it!
SÅ nu vet alla..
Jag vet att dt finns en del som kommer tycka illa om detta,men kom igen,stan e stor nog,vi umgås ju inte direkt!
Sen vet jag att det finns många som är superglada och det är bara i deras liv jag kommer "störa"..
Men har ni kommentarer,lämna dom gärna,men DU gör det med din riktiga identitet då!

3 kommentarer:

Jessica.B. sa...

Jag tycker att det är jävligt fegt av den anonyma personen som inte vågar stå för det/den säger och skriver här på din blogg,vad är det den personen döljer egentligen???? Jag tycker att det ska bli jättekul att du ska flytta tillbaka hit igen för du är en underbar person att prata och umgås med fast tyvärr har vi inte gjort det så ofta men det får bli bättring på det nu när du är tillbaka i stan!!!!! PUSS O KRAM PÅ DIG!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till Lysekil
Stå på dig, livet går vidare :)
Kram Petra K

cecilia sa...

tack petra kram