lördag 9 januari 2010

djupa dalar och sköna toppar

Så ser min vardag ut..
Vaknar jag i en dal så ser hela dagen ut så.
Men som i dag vaknade jag på topp och det höll iaf fram tills nyss.
Jag är tacksam för de stunderna och när jag faller så måste jag lära mig att acceptera det med.
Men det är svårt,de som känner mig vet att jag ALDRIG släpper kontrollen,överlåter den på nån annan men nu måste jag.
Och jag litar på Mikael och jag släpper kontrollen och jag vet att han tar emot mig när jag faller!
För första gången i mitt liv så vet jag att jag har nån som tar hand om mig och som finns vid min sida what so ever!!!
Han är otrolig och jag vet att jag kanske tjatar om detta mycket nu i bloggen,men jag vill verkligen att alla ska veta att han är bäst,den bäste och han är MIN!
Tack vare att jag blivit sjuk så älskar jag han mer än nånsin,han är min räddare och tillsammans klarar vi vad som helst!
Jag vet det!
Tack min fina man jag älskar dig

Inga kommentarer: