tisdag 5 januari 2010

jaha.....

Det gav en hel del svar att gå till läkaren.
Jag är sjuk och blev sjukskriven direkt och fick 3 olika mediciner,ska på uppföljning igen om 3v sen ska jag få tid hos en specilist!
Jag tänker inte gå in på här vad som är fel,min familj är underrättad och just nu räcker det,orkar inte med alla frågor från höger till vänster!
Hos läk kändes dt som att jag föll ner i en brunn och jag vet inte HUR jag ska ta mig upp igen,men dt gör jag alltid på nåt sätt!
För jag måste ju.......

2 kommentarer:

Jessica.B. sa...

Detta är inget uppmuntrande från mig men jag anade tyvärr att det var något allvarligt med dig för jag hade en arbetskamrat som oxå hade en knöl i ryggen och fick beskedet som han aldrig trodde var sant men jag hoppas iafall att det går bra för dig,gumman....jag håller tummarna för dig!!! Puss o kram på dig! PS: Jag är faktiskt orolig för dig,hoppas du vet det!

cecilia sa...

tack,men det var inte knölen som var felet... kram