lördag 2 januari 2010

lite "egentid"

Ja för även om evelina e hemma så blir dt som egentid,micke har tagit emmy med sig ner till glenn en stund,såå skönt!
Så jag ska slappa å se på en film tror jag!
Evelina ska antingen vara med mig eller nån kompis eller se på film i sitt rum.
Hon vill förmodligen inte vara med mig,för hör å häpna:jag är en GAMMAL TÖNTMORSA!
Så har man kommit till det med,hmm minns att jag tyckte min mamma var URGAMMAL när hon var i min ålder..
Konstigt för jag känner mig precis samma som för 10 år sen,inte en dag över 25 med andra ord.
Å ve å fasa att min mamma fortfarande hade sex när hon var 40,det var ju skitäckligt!
Hm jag e 6 år ifrån det och jag kan inte tänka mig att vara utan sex då heller,haha!
Aja jag får trösta mig med att vara en gammal töntmorsa tills de själva växer upp å inser allt detta dom med,tyvärr e det ju så att den dagen dom är i min ålder så är jag faktiskt gammal..
Nä nu gick Micke och Emmsis!
Ta vara på tiden var det ja!

Inga kommentarer: