torsdag 7 januari 2010

Hemma igen

Var i Lysekil inatt,sov hos min syster!
Träffade min familj och min lilla mormor..
Berättade för mormor om min hälsa och naturligtvis blev hon orolig.
Jag vill tacka alla vänner som kommenterat,sms:at och ringt,tack för ert stöd och för att ni respekterar att jag inte klarar av massa frågor.
Jag är glad att ni bara visar att ni tänker på mig och önskar mig all välgång!
Tack min fina familj i Lysekil för stöd och förståelse!!
Ett x-tra stort tack till min älskade Mikael som finns vid min sida,natt som dag!
Som tröstar mig,stöttar mig,masserar mig när jag har ont och som är vaken med mig på nätterna när det e som jobbigast och som lugnar ner mig när ångesten,paniken och rädslan för hur allt ska gå,kommer över mig!
Jag älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte vetat att du är dålig, lite kass på att läsa bloggar. Det låter verkligen allvarligt, din sjukdom, som du beskriver den. Ett litet råd bara är att du kräver en läkare till, för vc i Munkedal är kända för att vara helt inkompetenta.

Eftersom du skriver att du informerat alla närstående, så tänker jag inte tränga mig på nu, för jag antar att du vill vara ifred, men du vet var jag finns om det är något.

cecilia sa...

och vem är du?? står anonym