lördag 9 januari 2010

idag är en bra dag

Inte behövt ta nån extra medicin ännu..
Känns otroligt skönt,men de sa ju att humöret kan växla och att man ändå ska försöka hålla en balans,men jag kan inte hjälpa att det känns skönt att JUST NU spritter dt i kroppen och JUST NU känner jag mig som förr,frisk!!
Men det är lånad tid,men jag ska ta vara på detta JUST NU för jag orkar vara med mina barn iaf.
Idag har jag suttit å spelat hello kitty memory med Emmy å vet ni vad: Ungen e 5 år och vann,hahaha 15-11..
Jag som alltid vart grym på det,morsan börjar bli gammal tror jag!
Men dt gört inget för att få se glädjen i hennes ögon när hon stolt räknade sina par,är värt så mycket!
Bara det är en vinst så jag ser mig inte som en förlorare...
Denna ljuvliga,tjatiga klängiga,roliga,vackra men ack så krävande unge..
Utan mina barn så vete fan vad jag hade gjort!
Evelina kom hem idag med med massa nya kläder osm hon shoppat med farmor,denna underbara farmor...
Hon är bara bäst!!
Nu ska jag baka muffins tror jag eller pizza.
Sen har jag lovat ungarna våfflor,alla 3 barnen för i det inkluderas min man med ;)

Inga kommentarer: