fredag 29 januari 2010

Kaffebryggaren å 2 koppar kvar

allt annat är i lådor..
Städat allt utom kylskåp och badrum och golven.
Allt annat e klart,fönster kök,garderober å lister.
Så gott..
Nu längtar jag tills kl.8 imorgon när jag kan få besked om vilken tid vi kan hämta lastbilen.
Ska bli så härligt att jag kreverar!
Visst kommer jag sakna några här men som tur är så ska vi ej flytta 100 mil bort!
Fick en jättefin present å kort av Annemi och Tone,rara grannar!
Imorgon blir dt kalas med,min "lilla" kusin fyller 20 år.
Ska bli trevligt,hoppas bara jag inte är allt för trött.
Men jag går nog på rent adrenalin hela dagen å kvällen så det e lugnt!
Nä dags att greja lite kvällsmat till mig å gubben,sen ut med hunden,se film och somna tidigt så dt ÄNTLIGEN blir dagen D.
Kram alla fina där ute

Inga kommentarer: