tisdag 17 februari 2009

12 timmar

fan vad skönt jag sovit,vakna till kl.2.15 och kolla klockan å somna om direkt sen vakna jag 8.20.
Har ju detta problemet bara med min mobil när jag tagit en sömntablett,brukar ringa upp folk,men igår hade 3 st ringt mig och jag minns ju aldrig nåt??
Så Sandra först när jag såg din blogg idag mindes jag vad du sa igår,hahha.
Sen hade Jörgen ringt oxå å gud vet vad fan jag sagt,så jag skicka ett förlåt sms ifall att.
Vilket ej levererats än så jag vet inte ännu om han e arg för nåt jag eventuellt kan ha vräkt ur mig,men då får dt vara så för ärligt talat så förtjänar han allt lite skit oxå.
Nu levererades det precis.
Men han ska ju vakna först i 2 timmar innan han svarar på nåt.
Skitsamma,jag har bett om ursäkt och tycker dt e skitjobbigt varje gång han hör av sig,samtidigt som jag är glad att vi inte är osams heller,gaaaaaaaaah massa blandade känslor!
Nä dags att avsluta,bloggar sen.

Inga kommentarer: